Dobre konfigurovatelny a funkcni klient ?

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Leden 25 19:48:06 CET 2000

On 25/01/2000, Petr Novotny wrote:

> Ke qmailu lze pouzit vpopmail ci jak se to jmenuje - je to kompletni
> sada skriptu pro vytvareni a sadu virtualnich domen a uzivatelu v
> nich (a skaluje se to dobre)... K ostatnim nevim.

Jenom jsem chtel upozornit, ze v tom vpopmailu nebo jak se to jmenuje :)
byl ted nalezen nejaky buffer overflow, dal jsem tu debatu nesledoval,
nebot se me netyka, takze vice informaci hledejte v Bugtraqu...

S pozdravem

Co napsat do signatury, aby to nikoho nepohorsilo? Snad jedine nejakou
obecne znamou pravdu. Doufam, ze vsichni vite, ze tucnak je bylozrava ryba.