Yamaha 724 PCI

Miroslav Petricek miroslav.petricek na iname.com
Úterý Leden 25 10:54:37 CET 2000

> Mam zvukovu kartu $SUBJ (je to Plug And Pluj) nepodarilo sa mi ju rozchodit pod
> linuxom. Ma podporovat OPL3, Sound Blaster Pro, MPU401 UART ale ani jedno z
> toho mi nechodi. Slape niekomu tato karta? Poradte mi prosim.
> System:
> Linux RH6.1. kernel 2.2.12-20
>
> Mozno robim zly postup neviem. Skusam to zatial cez moduly a myslel som, ze
> aspon ten opl3 rozchodim ale nic. Moj postup je:
> insmod soundcore
> insmod soundlow
> insmod sound
> insmod opl3 io=0x398

Mozna se mylim, ale opl3 ma vetsinou u zvukovek io adresu 0x388. Zkuste
se podivat do /etc/isapnp.conf, nebo ve Vasem pripade spise do
/proc/pci.

Navic u PCI zvukovych karet neni podpora SoundBlaster Pro vubec
samozrejma.
Dokonce i samotne novejsi modely SoundBlasteru nejsou kompatibilni. A
kdyz,
tak jen s pomoci SB-Link portu na zakladni desce.

--
/*
  . Miroslav Petricek  mpe na atlas.cz   .