pretaktovanie C366 (long)

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Leden 26 07:31:35 CET 2000

> > > U Intela nejde zmenit VUBEC.
> >
> > Me to jde (dolu). A mam INTELa.
>
> Prokazatelne to jde?

No ted jste me zvikal. Zkousel jsem to a jsem presvedceny, ze
uspesne. Ale zkusim to znovu a dam vedet.
Kazdopadne o tomma smysl mluvit jen u desek, ktere tyto hodnoty
nabizeji volitelne. A vim na 100%, ze je mozne nastavit vic a ze ten
CPU na to kasle.

> Na www.intel.com jsem nasel opacnou
> informaci - nasobitel je locked a tecka. Jinak by prece kazdy si
> koupil C500 a mel _garantovanych_ 5*100 misto 7.5*66,

Garantovanych ?!? To je s prominutim blabol. Ve vasem prikladu by
jadro bylo v obou variantach taktovano na 500, ale nikdo vam nebude
garantovat, ze zvyseni 66 -> 100 zvladnou v/v obvody a cache.

> kdyby ten
> pomer mohl menit. (A jak znamo, 5*100 je mnohem lepsi, protoze
> se tolik neceka na pamet.)

5*82 je (v mem pripade) mnohem lepsi nez 5*100, protoze 82 chodi a
100 ne. A ted babo rad.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s