Ladeni multithreadove aplikace

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Středa Leden 26 07:53:03 CET 2000

Taky si myslim, a hlavne existuje spousta duvodu proc nekdy debugger nelze
pouzit. Pak je nejlespi sednout a zacit logicky premyslet co se stane kdyz a jak
se nase aplikace zachova. Mohl bych za svoji jiz 15 letou praxi coby programator
vypravet. Jeden joke za vsechny. Kdysi jsem psal aplikaci na ovladani ctecky
caroveho kodu, po asi 60 kompilaci a nefunkcnosti programu jsem jej jaksi
zapomel kopirovat na stroj B ke kteremu byla ctecka fyzicky pripojena