Posta

Radek Smidl smidl na antaris.cz
Středa Leden 26 08:33:56 CET 2000

Dan Ohnesorg wrote:

> Melo, ty windows se totiz ptaji v DNS na adresu toho stroje s postou. A
> toprave nahodi linku. Kdyz si tam date misto jmena IP adresu nebo jmeno
> bude v hosts, tak to vytacet linku nebude. Dalsi moznost je, ze mate pop3
> nakonfigurovanou tak, ze provadi reverzni lookup IP adresy ze ktere jdete
> na jmeno a to opet vede k nahozeni linky ven.

Na tu prvni moznost to nevypada, za prve jsem do netscape dal IP adresu a za
druhe, kdyz posilam postu z linuxu lokalne, posta sice zustane na serveru, ale
modem presto vytoci providera. Muze mi nekdo poradit, co s tim, kde co
nastavit? Jinak v hosts mam napsane toto:

127.0.0.1    localhost    localhost.localdomain
192.168.2.3    uran.xxx.cz    uran

a v resolv.conf:

search .
nameserver    xxx.xxx.xxx.xxx