Ladeni multithreadove aplikace

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Středa Leden 26 10:37:38 CET 2000

On Tue, 25 Jan 2000, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Mohu-li citovat jednoho pana Profesora od nas z IVT, pak ten tvrdi, ze
> debugger je jedna z nejhorsich veci, ktera programatory potkala, ostatne

Pan profesor je moudry muz...

> vsichni pokud nam aplikace spadne, pak vezmeme coredump nebo to
> krokujeme znovu a hledame chybu misto toho, abychom se podivali na
> source a po nekolika minutach (hodinach) rekli, tohle je blbost a chybu
> odstranili, je to castecne otazka zvyku, schopnosti a jak ja rikam
> programatorskeho umu odhalovat vlastni nesmysly jinak nez debuggerem.

 Ja debugger vetsinou nepouzivam. Pokud se dobre pamatuji tak jsem to
naposledy pouzil u neceho co bylo male (cca 5000 radek) a dohnat
program k chybo jednoduche (coz vzdy neni).

 Lepsi je prejit na programovani kdy uz od zacatku (ne az kdyz se objevi
chyba) si tam clovek dava debug hlasky. Pekne je to udelane napr. (snad) v
libncurses kde kazda funkce obsahuje hned na zacatku makro ktere vypise
hlasku se jmenem funkce.

							Karel