GGI (Re: Multihead a Matrox?)

Leo Hadacz hadacz na math.muni.cz
Středa Leden 26 10:39:38 CET 2000

Martin `MJ' Mares pise:
> Zdravim
>
>    Na druhou stranu kdyz si vzpomenu, jak cely GGI project vypada "uvnitr",
> zahy mne opousti odvaha jej pouzit pro jakoukoliv "opravdovou" aplikaci. :(

Tez zdravim,

myslite to, ze je spatne napsan, nebo cinnost vyvojarskeho tymu, nebo neco
jineho? Predem rikam, ze se v tom nevyznam. Jen jsem cetl clanky v Linux
Journalu, popr. na webu, ktere se toho tykaly, ktere nemluvily moc o tom,
jak je to (do detailu) naprogramovano, ale ktere popisovaly, co vsechno s
tim bude mozne delat. A to z meho programatorsky laickeho hlediska vypadalo
velice rozumne a lakave. A proto, aniz bych chtel rozpoutavat nejakou
zbytecnou flame-war, bych velice rad, kdyby mi uz konecne nekdo zasveceny
vysvetlil, co je na tom vlastne spatne, proc se o tom neustale vedou tak
vasnive diskuze, zatimco projekt sam spise skomira, nez aby se mohutne
rozvijel, proc to vlastne neni v distribuci kernelu (nejsme na
linux-kernel, ze ne Pavle) a proc by to nekdo ,,nepouzil, i kdyby nemel
jinou moznost``. Dekuji za pripadne odpovedi a prosim za mirnost a ciste
jen odborne posouzeni.

Leo

--

 _                 _    _     hadacz na math.muni.cz
www: http://www.math.muni.cz/~hadacz/