Multihead a Matrox? Případně jiné...

Martin Tkadlčík tkadlcik na seznam.cz
Středa Leden 26 11:21:51 CET 2000

Loni jsem v naší redakci dělal test WS s Win NT. Dvě stanice měli kartu 3D
Labs Oxygen GMX, která na sobě měla 96MB paměti a dva výstupy na monitor.
Podeobně to měl i Compaqy (Digital) s Alpha procesorem - grafika myslím
Strorm, ale jejsem si jistý.

Martin Tkadlčík

Pavel Janik ml. <Pavel.Janik na inet.cz> píše v diskusním
příspěvku:m3emb6crfb.fsf na SnowWhite.inet.cz...