IMP a nove MySQL

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Středa Leden 26 11:33:33 CET 2000

On Wed, Jan 26, 2000 at 11:24:52AM +0100, Dan Ohnesorg wrote:

> Problem je v tom IMPu, tohle neni stabilni verze a obsahuje furu jinych
> chyb. Pouzitelna je jen 2.1 nebo jak se jmenuje ta co ji mam
> instalovanou. Parkrat jsem skusil pustit nejakou pre verzi a nikdy to
> nefungovalo poradne.

  Ja vim, ale pre-verze umi taky POP3, proto jsem sel do nich. Zkusim jeste
  cerstvou pre9, pak holt stable, ale bojim se, ze to bude v praci s MySQL
  a ten na alfu v nizsi verzi nedostanu (a naseru se a dam tam jinou
  databazi :-) Co se mohlo v 3.23 zmenit tak, ze oproti 3.22 hazi horde
  duplicitni hodnoty ve sloupci ? (zapomnel jsem dodat, ze php jsem
  samozrejme s ryznymi verzemi mysql prekladal znovu)

    dik,

      Ferda

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."