problemy s pripojemin na Linux RedHat 6.1

Pavel Reznicek rez20um na axpsu.fpf.slu.cz
Středa Leden 26 12:51:56 CET 2000

> Dale mam problem i s Apachem (1.3.9), ktery mi neustale hlasi access denied,
> pricemz v souboru smr.conf nemam definovano nic, v souborech host.access,
> host.deny taky nic. prava do adresaru jsou rwxrwxr-x.

co se tyka toho apache, tak jsem resil podobny problem,..
veskera konfigurace je nyni v httpd.conf(ale da se rozhodit standardnim
zpusobem), patrne potrebujete nastavit pravidla pro / a take primo pro vas
documentroot, pokud to ani pak nepujde, tak bude chyba nejspis ve spatnych
nazvech "indexovych souboru" viz switch fancyindexing a regulerni
nastaveni indexu (index.html by snad mel jet na kazdem apaci)

			s pozdravem

						./S