znackove vs. neznackove servery a Linux

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Středa Leden 26 12:48:55 CET 2000

Vaclavik Jan wrote:

>         Zdravim, tk jeste jedna niticka z praxe
>
>         Je mozne, ze u techto desek se meni kvalita z nejakych pricin
> kvalita kus od kusu, nebo jak se sejdou soucastky(pamet, CPU). Ja jedu s
> 64MB a 2*400CPU pretaktovanymi na cca 550MHz pri 90MHz sbernici. Chipset

Zkuste vic chladit a dostat se alespon na 92MHz - tech 90 nedela dobre
PCI sbernicim - tam se totiz deli pomer 2-ma u 92 pak uz 3-mi.
Docela pomuze pridat jeden vetrak do zdroje nad oba celereny.

--
         binary drivers cause sclerosis of the kernel (mark hahn)
  Zdenek Kabelac  http://i.am/kabi/ kabi na i.am {debian.org; fi.muni.cz}