FTP, WEB - heslo

Janda Petr JandaP na sudecin.cz
Středa Leden 26 15:04:12 CET 2000

Dobry den,

nedavno jsme poridili linuxovou masinu pro spojeni nasi site se svetem.
Postupne se prokousavam pro me uplne novym OS. Na linuxu nam bezi ftp
server, kde jsou ruzne adresare a ja bych potreboval jeden z nich
zaheslovat. Tzn. napr. do adresare PUB maji pristup vsichni, do adresare
PROTECT pouze se znalosti mnou zadaneho jmena a hesla.
Podobnou vec bych potreboval na nasem webu (apache). Tajne dokumenty bych
umistil do urciteho adresare a soubory z tohoto adresare by sly stahnout
pouze se znalosti hesla.
Omlouvam se za mozna laicke dotazy, ale ja jsem zatim z linuxu dost zmateny
a toto potrebuji vyresit co nejdrive.

S pozdravem
                         Petr Janda
                  informatik SU Decin