rpm building a .orig

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Středa Leden 26 16:55:05 CET 2000

>  Zdar,
>
> rad bych vedel jde-li nejak genialni RH proceduru, ktere vytvari package
> donutit (nejlepe v .spec) k tomu aby neocekavala, ze po rozbaleni originalniho
> 'prog-1.2.3.orig.tar.gz' budou zdrojaky v adresari 'prog-1.2.3' ale celkem
> logicky v 'prog-1.2.3.orig'.
>
> Viz:
>
> mravenec:/usr/src/redhat/SPECS# rpm -ba kim_1.2.2-1.spec
> Executing: %prep
> + umask 022
> + cd /usr/src/redhat/BUILD
> + cd /usr/src/redhat/BUILD
> + rm -rf kim-1.2.2
> [...]
myslim ze to ide ale nie je to take trivialne vzhladom na mnozstvo
moznosti ktorymi sa daju rpmka buildnut
doporucujem mrknut dokumentaciu k rpm (tam som to myslim videl) alebo doku
priamo z rpm.org

dz

ps ak by to robilo velke problemy tak mi sukr napiste a ja sa pokusim
niekde vyhrabat nieco vo svojich archivoch