Netscape & fonty

Patrick Spousta spousta na pvt.net
Středa Leden 26 17:02:05 CET 2000

Urcite je to banalita, ale nemuzu na to prijit. Mam potato, vse bylo
dobe az do chvile, kdy jsem v dselectu omylem odklepl misto select volbu
update. Tak jsem to nechal dobehnout do konce (154 baliku se updatovalo)
no a pak to zacalo. Doslo ke zmene X-ek z 3.3.5 na 3.3.6 samozrejme to
chtelo znovu spusti setup na X-ka. X-ka mi tedy bezi. Az potud se vse
zdalo OK, ale kdyz jsem si pujstil Netskejpa, tak se mi strasne zvetsily
fonty v menu, v nastr.liste, v mail foldrech. Volba
edit-preferences-apearance-fonts nastavuje vsak pouze fonty pro plochu
oken.
Tusite, kde se to da zmenit?

Diky PAT