hard linky suboru

Středa Leden 26 17:49:18 CET 2000

Igor Kilian (igor.kilian na infogas.sk) wrote:
: Neviem ako zistit vsetky umiestnenia hard linky. Ked su vyrobene tak cislo udava
: kolko ich je (takze ak je tam vacsie cislo ako 1 tak ide o hard linku), ale
: nazvy a umiestnenie danych suborov neviem ziskat. Da sa nejak rychlo zistit
: vsetky subory danych liniek? Viem ze hard linka musi byt na tom istom
: filesysteme, ale moc mi to nepomohlo. Pomocou findu sa mi to nejako nedari.

Bohuzel to nijak efektivne nejde. Je treba zjistit cislo inode a pak
prozkoumat vsechny soubory na danem filesystemu zda nahodou nemaji to same
cislo inode. Pokud ano, jsou to hardlinky.

Leos Bitto