Netscape & fonty

Středa Leden 26 19:27:11 CET 2000

Patrick Spousta napsal:
> Urcite je to banalita, ale nemuzu na to prijit. Mam potato, vse bylo
> dobe az do chvile, kdy jsem v dselectu omylem odklepl misto select volbu
> update. Tak jsem to nechal dobehnout do konce (154 baliku se updatovalo)

:))

> no a pak to zacalo. Doslo ke zmene X-ek z 3.3.5 na 3.3.6 samozrejme to
> chtelo znovu spusti setup na X-ka. X-ka mi tedy bezi. Az potud se vse

Proc proboha znovu generovat XF86Config, kdyz uz tam jeden je. Vim, ze pri
pazde konfiguraci xserveru se na to pta, ale _neni_ to nutne (resp. je
zbytecne), kdyz se jenom updatuje.

> zdalo OK, ale kdyz jsem si pujstil Netskejpa, tak se mi strasne zvetsily
> fonty v menu, v nastr.liste, v mail foldrech. Volba
> edit-preferences-apearance-fonts nastavuje vsak pouze fonty pro plochu
> oken.
> Tusite, kde se to da zmenit?

Jak jiz nekdo psal, zkuste se podivat, zda mate nainstalovano xfonts-100dpi
a hlavne, zda je v /etc/X11/XF86Config (nebo v konfiguraci xfs).

				Petr Čech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz