Multihead a Matrox?

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Čtvrtek Leden 27 01:11:06 CET 2000

   From: Stanislav Meduna <stano na trillian.eunet.sk>
   Date: 26 Jan 2000 18:52:45 +0100

Ahoj,

   > Zakaznici su schopni si vymysliet cokolvek. Nas naposledy
   > prekvapili s klavesnicou so 4 sipkami a enterom. Na tom
   > by nebolo nic zvlastneho, keby tym nechceli ovladat
   > aplikaciu s plnohodnotnym (uz existujucim) GUI. Pokial
   > este stale nevidite problem, tak mi povedzte, ako urobit
   > napr. right-click :-)

:-) prvně jsem na otázku nechtěl odpovědět, ale Stano to skoro trefil :-)
Vstup je z kapacitního senzoru resp. ze sady senzorů připojených na jeden
řadič. Ten je připojen seriovým kabelem k počítači/serveru. Ten bude tyto
senzory seskupovat po čtyřech (čtyři šipky :-) a multiplexovat mezi více X
aplikací. Každá poběží na jednom z monitorů připojených k témuž
serveru. Samozřejmě je to napsáno tak, že aplikace nemusí běžet na stejném
serveru, multiplexing se děje přes TCP/IP a tudíž je možné dále rozšiřovat
počet monitorů i vstupních zařízení.

Driver pro kapacitní snímač jsem právě dopsal. Pokusím se u zákazníka docílit
jeho uvolnění pod licencí GNU GPL, protože jde opravdu o skvělou technologii a
sám výrobce dodává pouze ovladače pro WIN* a DOS :-(
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz