Nedetekovana velikost RAM na i486

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Leden 27 07:50:09 CET 2000

> Dobre poledne vsem,
>
>    mam i486 s RH 6.1 a 2x16MB RAM. Jadro mi detekuje pouze a za jakekoliv
> situace pouze 16MB. Pri pouziti APPEND="32MB" (syntaxi si uz  presne
> nepamatuji) v lilo.conf se mi jadro nakonec "kouslo".
>   BIOS pritom mnozstvi pameti detekuje spravne a napr W95 funguji (mozna to
> ma vliv ale jeden nikdy nevi - jedna se o SIMMy bez parity). Uz nevim v cem
> muze byt problem.
>
> Muze me nekdo navest spravnym smerem?

Zkuste nastavit 31 MB. Nekdy se nechava v oslednim MB zrcadlit prvni
MB (kvuli zpristupneni ROMek apod.). Tento zpusob se doporucoval uz v
drevnich dobach (konkretne na EISA sbernici), ale nikdy jsem to
nepotreboval.
Mozna je to blbost, ale za zkousku to stoji.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s