Co se souborem >2GB?

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Čtvrtek Leden 27 10:49:36 CET 2000

Ahoj,

> myslim, ze to chce 2.3 kernel a nove glibc s podporou 64bit offsetu.
> Pak se nepouzije fopen ale fopen64 (viz. info libc). Nezkousel jsem to, ale
> mohlo by to chodit.

   Slo by to i s 2.2 kernelem s LFS patchem (viz ftp://mea.tmt.tele.fi/linux/LFS.
Stejne tak se starou glibc nebo dokonce i libc5, pokud se pri kazdem volani
open() prida ke flagum O_LARGEFILE a nepouziva se stat :)  Jiz delsi dobu to
takto pouzivam k plne spokojenosti.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"In accord to UNIX philosophy, PERL gives you enough rope to hang yourself." -- Larry Wall