Srovnani SAMBA vs MARS

Ing. Zdenek Havranek sea-cv na volny.cz
Čtvrtek Leden 27 10:53:16 CET 2000

On Wed, 26 Jan 2000, Petr Soucek wrote:

> Vidim, ze se do toho nikdo nehrne, tak shrnu nase zkusenosti. Nejprve se
> nam zalibil MARS, protoze mame celou sit Novellskou, ale nepodarilo se
> nam ho rozchodit, aby byl stabilni. Pouzivali jsme tusim pl17 na RHL6.0.
> V siti mame klienty Novell pro win 95/98 verze 3.1SP2, ale obcas disky
> znicehonic "upadavaly" a dely se divne veci, uz se presne nepamatuji.

Tohle casto delaji klienti ve Windowsech, klient nevim, Novell 4.10

> Tak jsme pak vyzkouseli sambu, a zda se byt asi 20x rychlejsi nez MARS a
> skutecne dobre funguje. Jenom se musi doinstalovat do win95/98 klient
> site Microsoft - pokud ho tam uz nemate.
>
> Ale server s Netware je porad mnohem rychlejsi.

Mokud mu nezacnu prehrabovat velka mnozstvi dat! Presneji asi premistovat
- urovnaval jsem si ruzne roztrousene zalohy a pripravoval jsem si adresar
toho, co jsem chtel vypalit na CD.
Pokud chci na Novell nakopirovat vetsi balik dat tak bud vybehne na 100% a
zustane kouslej i 80 minut nebo pusim pomoci purge nejprve vyprazdnit
vsechny odpadkove kose na serveru.

A navic original Novell 4.10, prikaz

	ncopy adresar1\* adresar2 /s /r /e
		(uz si presne nepamatuji ty prepinace - podadresare,
		zachovat kompresi a i prazdne podadresare a v ramci
		jednoho serveru)

A jeli v adresar1 alespon 250 MB dat, tak ABEND uplne natvrdo

--
S pozdravem

    Ing. Zdeněk Havránek, HAF           mailto:havranek na email.cz
    SEA - Chomutov, s.r.o.	        mobil: +420-606-507481

Veškeré činnosti v oboru strojírenství, elektrotechniky a automatizace

mailto:sea-cv na volny.cz, http://www.volny.cz/sea-cv
Tel/fax: +420-396-624048, +420-396-625108
Vikové Kunětické 1935, 430 01 Chomutov, Czech Republic