ubyvani pameti

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Čtvrtek Leden 27 14:18:15 CET 2000

Vojtech Moravek wrote:

> Dobry den ,
> mam nasledujici problem
> na pocitaci s Red Hat 5.0 a jadrem 2.2.13 kde bezi + 256MB ram
> mrtg 2.7.5 +  Squid 2 stable a cacheujici DNS 8ckova verze
>
> po bootu mi nabehne s celym rozsahem pameti. a potom neco zacne pamet
> pomalicku "uhlodavat" az mi zbybe zhruba 3MB free.
> zkousel jsem i sluzby vypinat ale nepomaha to
>
> jsem z toho celej divnej ...nesetkal jste se stim nekdo???
\
pohoda tam sa narve cache, bufre ...... jednoducho ked si pozries pozorne co
kolko pameti zezerie zistis ze pamet nezmizla len sa pouzila a ked mas dns ta si
zaznami uchovava v pameti, squid si toho musi dost pametat a dost si toho uklada
(viuziva disk cahe) .....

a mas pamet pouzitu ale nie zmiznutu ked ju budes potrebovat tak sa znizia cach
diskou .....

--
Karbonizujte koksohydráty, aktivujte granuláty a ohřejte mi párek.

Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-