Autentifikace v Apache pres MySQL

Michal Ludvig mic na fudge.cz
Čtvrtek Leden 27 14:23:57 CET 2000

Dobry den,
jde nejak zaridit, aby se pro Autentifikaci navstevniku webu spoustel
externi program?
Presneji: Kdyz mam chraneny adresar, chci z nej neco pres WWW stahnout,
server mi posle reply 401 - Authorization Required, ja odpovim jmenem a
heslem a ted bych to jmeno a heslo potreboval overit v databazi (MySQL,
pokud mozno). Jde to nejak udelat? Nejschudnejsi mi pripada, aby se pro
overeni vyvolal externi program se dvema parametry a vratil nejaky
kod, nebo string - povedlo se/nepovedlo se. Jde to nejak udelat
standardnimi metodami (nejaky mod_auth_???), nebo nejakou obezlickou,
nebo janevimjak?
Diky

Michal Ludvig
--