StarOffice & FAT32

Kodet Jaroslav kodet na nex.tel.cz
Čtvrtek Leden 27 14:31:41 CET 2000

Ten problem je neresitelnej do doby nez M$ a Sun uvolni kody.
Zda se ze prevodni  filtr SO z dokumentu oreze nektere akcentovane znaky
a kde nic neni, tam to konverzni makro nemuze nic delat.Resenim by mohlo byt
udelat externi prevadec *.doc do neceho co SO importuje bez chyb, pripadne.
Nezkousel jsem jestli se chyba tyka i  formatu RTF.
Tam ale zase dochazi ke ztrate nekterych informaci o layoutu.