zpetny preklad

Milan Pikula - WWW www na banan.napri.sk
Čtvrtek Leden 27 16:04:00 CET 2000

On Thu, 27 Jan 2000, Milan Plsek wrote:

W>Prave jsem si, kreten, zkompiloval zdrojak do zdrojaku. Neznate prosim
W>nekdo zpusob jak to disasemblovat ? ( je to jeste ke vsemu kompilovany
W>bez ladicich informaci.)  Nebude mi vadit kdyz to potom treba bude trochu

objdump --disassemble a potom sa nan dlho, dlho pozerat a prepisovat to
do C-cka. cim mensia optimalizacia bola, tym lepsie. nevhodne pre dlhe
programy.

pokus o nejake undelete zaloznych suborov cez debugfs.

strings -a /dev/hda1 > /tmp/subor, kde tmp je na inom disku ako hda1

strings -a /proc/kcore ale to pomaha iba kratko po assemblovani

	Milan

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk