Autentifikace v Apache pres MySQL

Michal Ludvig mic na logix.cz
Čtvrtek Leden 27 15:41:01 CET 2000

On 27 Jan 2000, David Trcka wrote:

> Hmmmmmm, ze by mod_auth_mysql ?    :)

To je prave vec, kterou jsem nemohl najit. Freshmeat se k tomu nezna...
Ale uz jsem to objevil v contribu MySQL, takze se omlouvam, ze zbytecne
plasim.

Jeste by me zajimalo, jestli jde udelat autentizace externim
programem? mod_auth_exec/mod_auth_prog - ale to uz jsem vazne nenasel...

Potreboval bych udelat system, kdy uzivatel se jednou prihlasi a pak na
zaklade toho jmena/hesla ma pristup k ruznym adresarum. Kazdy uzivatel k
jinym (napr. adresare a b c d ; uzivatel 1 smi cist a b c , uzivatel 2: a,
uzivatel 3: b d). Overovani pomoci PHP nejde - v kazdem adresari budou
nejake soubory, ktere si dany uzivatel bude moct rovnou stahnout. Taky
system, kdy by ke kazdemu adresari patrilo jine heslo, nebo kdy by se
musel ke kazdemu adresari udrzovat zvlastni passwd soubor mi moc
nevyhovuje. Takze v principu bych potreboval autentifikovat nejen na
jmeno/heslo, ale jeste v zavislosti na adresari. Pres mod_auth_mysql to
nejspis nejak zaridit pujde, ale bude to ponekud krkolomny. Kdybyste
vedeli o necem pohodlnejsim, dejte mi prosim vedet.
Diky
Michal Ludvig
--
* http://www.fudge.cz - Zábava, sranda, neuvěřitelná odhalení!