Oznam: SAP R/3 a Linux

Robert Dobozy robo na idata.sk
Čtvrtek Leden 27 17:17:21 CET 2000

Zdravim vsetkych,

je mi ctou ze mozem oznamit pravdepodobne prvu uspesnu a funkcnu
instalaciu systemu SAP R/3 4.0B v Cechach a na Slovensku. Samozrejme
na Linuxe :-). Vcera vecer mi dobehol import jazykov a dnes uz pouzivam
vcelku funkcnu instalaciu. Linux teda konecne a dufam, ze definitivne
vstupil do sveta ERP.

Pre tych ktorych zaujimaju technicke podrobnosti:
Mam to na Pentiu III/500, 512MB RWM,  3 x 13 GB IDE disky, sietovka 3com
100Mbit. Linux je RH6.1 s par balikmi s rawhide a so SAPackymi upravami.
R/3 je verzie 4.0B SR1 s Informixom.
System bezi vcelku svizne, ale takato HW konfiguracia 100vku uzivatelov
urcite neutiahne :-). Ak sa pokusim porovnat neporovnatelne, tak prve
testy ukazuju ze v porovnani a Alphaserverom AS1200 5/500, 640 MB RWM, 7 x
UW SCSI disky to je cca 1.3 az 2 x pomalsie. To IMHO nie je zle. Uzkym
miestom su momentalne asi IO operacie na diskoch (predsa len to je IDE),
ale este sa pokusim rozbehat v kerneli ATA66 pristup.

Dalej pre tych, s ktorymi som komunikoval ohladom Frontendu na Linuxe. Uz
je uvolnena beta 4.6B tzv. platform independent gui (napisane v Jave).
Zatial som sa s tym hral iba par minut, ozvem sa ked (ak) rozchodim
diakritiku.

zostavam s pozdravom

					Robo

*       INTERDATA SLOVAKIA      *    Phone: +421 7 443 73 710,443 73 714 *
*	Resetkova 3             *    Fax:   +421 7 44373 053             *
*831 03 Bratislava              *    E-mail: robo na idata.sk               *
*	Slovak Republic         *    http://www.idata.sk                 *