LC_ALL vs. LC_*

Michal Svec rebel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Leden 28 10:17:25 CET 2000

Ahoj

Narazil jsem na takovou zvlastni vlastnost locales. V manualu je napsano,
ze LC_ALL je "All the above", coz znamena, ze meni chovani uplne vsech
funkci, zavislych na locales (a take se tak chova :-) a ignoruje nastaveni
vsech ostatnich promennych LC_*.

Me by ale prislo logicke trochu jine chovani -- pro kazdou funkci je
zajimava vetsinou pouze nektera z promennych LC_*. Tudiz by mi pripadalo
lepsi, kdyby se napred podivala, zda ta jeji promenna je nejak nastavena
(a pokud ano, pouzila prislusne nastaveni) a kdyz ne, tak teprve potom se
koukala na globalni nastaveni LC_ALL.

Mam dojem, ze by to bylo praktictejsi -- obcas prece jen je potreba na
chvili nekterou z LC_ vlastnosti vypnout a pomoci tohoto by to slo docela
dobre. Nebo ma soucasne chovani take nejake duvody? Je to zamer/chyba?

Michal