ANNOUNCE: kim 1.2.2-1

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Leden 28 11:16:49 CET 2000

On Thu, 27 Jan 2000, Jarda wrote:

> Jak to dostanu na Redhat 6.1cz? Hlásí mi to:
>
> #rpm -hiv procps-2.0.4-2.i386.rpm
> package procps-2.0.4-2 is allready installed
>
> #rpm -hiv kim-1.2.2-2.i386.rpm
> chyba: chybné závislosti:
>          libncurses.so.5 je nutné pro kim-1.2.2-2
>          libproc.so.2.0.6 je nutné pro kim-1.2.2-2

 No ja myslim, ze je to jasne... pokud instalujete ten binarni
package tak musite mit v systemu libncurses.so.5 a libproc.so.2.0.6.
Uznavam, ze oboji je *velmi* nove a v RH jeste byt nemusi. Pak asi
bude nutne to prekompilovat (k tomu by mela stacit libovolna
libncurses-dev a "rpm --rebuild ...src.rpm").

 Ale protoze mam slabost pro uzivatele RH tak na vyse uvedene URL jsem
dal i dalsi verzi pro (asi) to co je v soucasnem RH (libncurses4 /
libproc2.0.x).Takze si stahnete tento binar nebo si to prekompilujte.

						Karel