IMP a nove MySQL

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Pátek Leden 28 12:15:01 CET 2000

On Thu, Jan 27, 2000 at 09:36:30PM +0100, Tibor Pittich wrote:
> Dňa 26. Jan 2000 o 11:04, Ferdinand Prantl napísal(a):

> len otazocka.. urcite taka tabulka v databaze existuje?
> mysqlshow -p horde active_sessions  ; ak sa databaza vola horde

  existuje stopro. Tabulky jsem vytvarel stejnym skriptem na 3.22 i na 3.23.
  S 3.22 fungovalo vse OK. S 3.23 (+ samozrejme preklad php, mam tam mysql staticky)
  se objevily tyhle chyby, ale zapomnel jsem dodat:

  IMP je udelan pomoci framu - tyhle chyby se tedy objevuji ve framech
  misto normalniho obsahu. ALE kdyz refresuju stranku, tak se chyby stridave
  objevuji v ruznych (klidne ve vsech) framech a na nekolikaty pokus
  se mi podari dostat stranku be chyb (a proklikat se k poste apod.).

  Z toho jsem usoudil, ze se neco zmenilo v MySQL a IMP s tim nepocita.
  Jenze na alfe 3.22 nezprovoznim a 3.23 neni s IMPem kompatibilni ani
  na OSF4 ani va Linuxu. Zkusil jsem mSQL 2.0.11 a to mi funguje na obojim.
  Musel jsem akorat doklofat podporu do IMPa, ale bezi mi to.

> skusal som imp 2.2.pre9 a je chodiva dobre, akurat s MySQL 3.22. Samozrejme

  to je prave ono - na Linuxu s 3.22 mi to taky chyby nehazi :-(

> ako tu bolo naznacene, ma to chyby, ale podarilo sa mi ich poopravovat tak,
> ze "neotravuju".

  ja zatim nasel jen jednu v zobrazovani navratu z prvni napovedy a opravil
  ji. Jo a taky jsem doplnil generovani meta-tagu s charsetem, kde bylo
  potreba. Doufam, ze to dneska zprovoznim komplet pro celou fakultu.

    diky,

      Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."