journaling fs na linux

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Leden 28 12:46:00 CET 2000

On 28 Jan 2000, Mikulas Patocka wrote:

> [...]

 Ta rychlost je zajimava, to tak je vazne? Proc se ptam, obcas se dovolavam
po raw i/o device pro Open Source databaze, ktere by si takovou device sami
organizovaly. Casto jsem dostal odpoved, ze to nebude treba pokud budou
kvalitni FS, bohuzel me zatim nikdo nepresvecil, ze nejaky takovy FS je..
(pokud mi jde hlavne o rychlost *provozu* a robustnost - startovani
(ne)checkovani mi nevadi).

						Karel