Cesky tisk - uvaha

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Leden 28 13:50:56 CET 2000

> 5.1,
>
> Hmm. Opakuji priblizne po jedenacte: Tisk z netscape pres ogonfiky
> (spolehlive) NEFUNGUJE. Podivejte se do archivu konference, treba tam
> najdete ukazkove HTML, ktere nazorne demonstruje nefunkcnost.
>
> A jak lze ve StarOffice vyrobit ceske uvozovky dole? Pokud to nelze,
> pak ani u StarOffice nechapu, jak muze nekdo mit dojem, ze jej lze
> pouzivat pro solidni cesky tisk.
>
> A mne uz nezbyva nic jineho, nez jen kroutit hlavou...
>
> --
> Rudolf

Tak tomu rikam opravdu zalostny vysledek.....
Z nescape jsem zkusil namatkove vybranou stranku s vysledkem bez vad, tedy
zalezitost nahody a ne spolehlivosti je-li tomu tak, jak pisete a co se tyka
SO a uvozovek, ktere odporuji typografickym zasadam k tomu nemam co rici,
jsem amater, nikoliv typograf. Zbyva tedy konstatovat, ze je to skutecne
bida a iluze berou za sve. A to tu kdysi padla uvaha ze treba linux a SO by
mohly podniky nasadit pro sve sekretarky a ostatni uzivatele.
Zdalipak ma nekdo alespon kontakty na uzivatele linuxu v Polsku nebo v
Madarsku, aby se dalo zjistit, jak se tam potykaji s timto problemem?

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz