pthreads + dmalloc

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Leden 28 13:34:26 CET 2000

Michal Krause <michal na krause.cz> wrote:
> A jinak jsem uz nasel ten problem, ale stejne se mi ho nedari vyresit.
> Ten program se nafukuje jenom kdyz volam gethostbyaddr_r(). Ale nikde
> jsem nenasel zadne info o tom, ze by si tato funkce neco alokovala,
> vsechno by mela dostat jako parametry :(

No vyborne - chyba je mozna okolo gethostbyaddr_r(). Takze uz jen staci
zkompilovat system (stacily by knihovny) s ladicimi informacemi, prelozit
program nejlepe staticky, sem tam dat ladici vypis a to by v tom byl cert,
abyste nenasel chybu (treba memory-leak a treba prave v libc, nebo
chyba v manualove strance, v niz zapomneli rict, ze po zavolani takoveto
funkce je potreba udelat free(), nebo jen spatne prectena manualova
stranka).

Ale da se ocekavat, ze chyba bude dle ocekavani zase nekde uplne jinde.

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science