Inzerat BSA

Michal Gust m.gust na sh.cvut.cz
Pátek Leden 28 14:01:58 CET 2000

Martin Caslavsky wrote:

> Takze patrite k sorte lidi, kteri jdouce po ulici, kdyz vidi kapsare okradat
> cloveka, otoci hlavu na druhou stranu?
> Podle me mezi kradenim softwaru a penezenek neni rozdil!
>
> P.S.: Mozna mam zvraceny nazor, protoze tenhle projekt realizujeme... :)
>
> Pokud se chcete podivat z webu staci http://www.zatepla.cz a pri o tom bodou
> psat i ty slavne Novinky.cz! :)

Tuhletu konferenci bezne nectu, ale vas mail mi byl forwardnut a opravdu
mi to nedalo sem nenapsat svuj nazor, byt je to Off-topic (sorry vsem
komu to bude vadit).

Velmi by me zajimalo, co vas vedlo k realizaci TAKOVEHOTO projektu. Je
mi jasny ucel a snaha samotne BSA a zatim to slo dostupnymi legalnimi a
moralnimi prostredky. Ale opravdu nechapu tohle.

Zacinam vas totiz podezrivat ze schizofrenie, protoze na jedne strane
horlite za moralni hodnoty a na druhe strane se uchylujete k tem
nejamoralnejsim zpusobum, kdy nejen ze se snazite vyuzit ale dokonce
nabadate k pomstychtivosti (to neni vlastnost svedci o slusnosti) a
jeste navic lidem primo lzete, protoze v nich vzbuzujete pocit, ze oni
doplatili na softwarove piratstvi. Tohle prece neni postoj vyspele a
celistve osobnosti, pokud to neni primo podvodnik, jehoz dennim chlebem
je lhat lidem aby je vyuzil.

Kdyz jsem videl onu stranku poprve, aniz bych cetl vas mail, tak prvni
moje reakce na to co jsem videl byla, ze tohle udelala zcela urcite
nejaka particka vyderacu, ktera na zaklade bonzu "ukrivdenych" bude
vidirat jejich byvale zamestnavatele.

Jestli nejste schopen dostatecne vysvetlit zpusob jakym onen "projekt"
vedete, jste u me pouze prachsprosty podvodnik a clovek schopny temer
cehokoliv pro svuj prospech.

	S pozdravem
		Michal Gust