nejde cestina v RH61cz (X11)

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pátek Leden 28 15:34:02 CET 2000

:> ale v nekterych aplikacich nefunguji ceska pismena na klavesach 23456.
:> Napriklad v LyX. Xterm funguje.

mne vo vseobecnosti pomohla prekompilovana kniznica Xlib

odvtedy je vsetko v poriadku ..

ale ked sme uz pri tom ..

ako nastavim spravne zobrazovanie ISO-8859-2 znakov na textovej konzole ?
pise mi tam stale nejake bludy, aj ked spravim load na iso-8859-2 font

ktosi mi spominal, ze treba zapnut nejaku premennu a matne sa mi mari, ze
spominal nieco o unicode .. ale nikde to neviem najst ..

( moj system Mandrake 6.x )

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying