bind 8.2.2 Re: dnscache (was Re: pthreads + dmalloc)

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Leden 28 16:31:05 CET 2000

On Fri, 28 Jan 2000, Petr Novotny wrote:

> Ne. Stejne tak nedolozim, ze je deravy sendmail. Nehodlam ovsem
> delat pokusneho kralika programovani typu "snad uz jsme to
> tentokrat trefili spravne". BIND ma historii mnoha der. Nerikalo se u
> buildu 2.2, ze uz byl cely overeny a zadny remote exploit v nem
> neni?

Jen dotaz k tomu bindu - kdyz je na RH neco v rawhide - pro jakou
distribuci je to urcene ?  Redhat po objeveni jakesi diry vydal
opravu - P3 (kde bylo pridano neco z P4). Pak se rozproudila jakasi
debata ze i to je derave a ze spravna verze je P5 . Tu ma RH v rawhide
ale na updates neni. Vzhledem k tomu ze RH byva obvykle agilni v otazce
vydavani bezpectnostnich zaplat nevim co si o tom mam myslet.