journaling fs na linux

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Leden 28 16:38:41 CET 2000

Jiri Lisicky <lisicky na datis.cdrail.cz> wrote:
> http://www.linuxworld.cz/ je zpráva z 27.1.
> Tisková zpráva: Red Hat dodává Red Hat Linux Enterprise Editon
> optimalizované pro Oracle8i

> "Raw I/O: Podporuje přímý přístup na disky se zvýšenou výkonností a
> rychlejším databázovém přístupu a sníží zabírání paměti na
> efektivnější použitelnost."

Tak tomu rikam skutecna bomba. Slysel jsem, ze Linus je (byl) zasadne
proti implementaci raw i/o. Nevi o tom nekdo neco? Ja skoro zacinam mit
pocit, ze se RedHat rozhodl jit proti Linusovi.

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science