journaling fs na linux

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Leden 28 18:33:51 CET 2000

Peter Ronai <dzony na my-scotland.sk> wrote:
> ja som zas cital ze sgi naimplementovala do kernelu moznost vyuzivat
> asynchronne i/o ktore ma byt podla nich pre databazy vykonnejsie v
> priemere o 20-60% ako raw i/o ktore implementuje linux doteraz
> blizsie oss.sgi.com

Nejak tuto konkretni vec nemuzu najit. Ma se jednat o aio_*() funkce,
ktere napriklad Solaris zna uz docela dlouho?

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science