journaling fs na linux

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Leden 28 19:36:48 CET 2000

On Fri, 28 Jan 2000, Peter Ronai wrote:

> ja som zas cital ze sgi naimplementovala do kernelu moznost vyuzivat
> asynchronne i/o ktore ma byt podla nich pre databazy vykonnejsie v
> priemere o 20-60% ako raw i/o ktore implementuje linux doteraz
> blizsie oss.sgi.com

Snad nejsem zas tak vedle ale SGI jede ve dvou projektech a to jak
asynchronne i/o tak i raw i/o. A uz i v soucasnem kernelu neco malo je
(jak moc?).

Pochopitelne, ze RH musi podporovat nektere veci (raw) pokud se ohani
Oraclem. Druhou veci je, ze pokud nejaka raw v linuxu bude tak kde najit
Open Source SQL ktera ji vyuzije (stare dobre PgSQL ani MySQL to v dohledne
dobe (hadam letech)) nebudou :-(

Kazdopadne dokud to nebude jiste a neprejde to ze sveta patchu a do realu
tak se ani vyvojari aplikaci (DB) nebudou hrnout do toho se tim zabyvat.

							Karel