format TRANS.TBL

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Pátek Leden 28 22:03:27 CET 2000

> Mountovat s vnucenym umask? Mountovat s noexec?

	Ma nekdo stejne zkusenosti, ze automounet naprosto kasle na noexec a
vzdy CD namouti (alespon ty v Joliet extension) tak, ze kazdy soubor je
spustitelny? Stejne volby pri mouteni v /etc/fstab funguji bez problemu.

	Co se tyce mouteni mam jeste problem s iso9660 a check=r, popsat chybu
vsak nyni nemam cas, rozvedu pozdeji, ted jen kratce:
kdyz neni v /etc/fstab na mount point zadny zaznam a moutim z prikazove
radky mount ... -o check=r, vse je OK, pokud je cokoliv s danym mount
point v /etc/fstab nebo moutim pres automountera, pak se na check=r
kasle uplne (mam pocit, ze i na jine FS depend volby)

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, WWW      Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz            Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz        Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz