instalace RH6.1 z scsi CD-ROM na AVA 1505

P.K. dok13 na bigfoot.com
Sobota Leden 29 00:00:00 CET 2000

zdravicko
zkousel jsem instalovat RedHat 6.1, ale vzdycky jsem se zasekl hned na
zacatku - tj vyberu CD-ROM. mam pouze CD-ROM scsi TEAC 532
povesenou na starem levnem adpteru AVA 1505 (chip AIC 6360), ktery
jsem kdysi dostal s vypalovackou. ve windozech a dosu to chdi s ovladaci
pro AHA 151x/152x bez problemu, ale instalace linuxu se kdyz vyberu
adaptec 152x zasekne a vrati me zpet na krok zadani CD-ROM a tak furt
dokola. nepomohlo ani zadani I/O, IRQ a scsiID rucne, mozna to chce
jeste vic parametru? v RH harware reference je AHA-152x uvedeny jako
"partially supported"... nemate s tim nekdo nahodou nejakou skusenost?
prosmejcil jsem kde co, ale zadne kloudne info jsem nenasel

                                   Petr