Zacatecnik - problemy s inst. jadra

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Sobota Leden 29 18:57:53 CET 2000

On Sat, 29 Jan 2000 martin.vyletal na email.cz wrote:

> Dobry den!
>
> Prosim o pomoc s instalaci jadra!
>
> Pouzivam MonkeyLinux, kde je jadro verze 2.0.30
> a chtel bych nainstalovat nove jadro (z distribuce
> RedHat 6.1. Kompilace jadra probehla bez problemu.
> Problem nastal az v okamziku, kdy jsem chtel
> nove jadro pouzit.
> Nakopiroval jsem jadro do d:\linux a vypsalo mi to
> tuto hlasku:

Predem musim rici, ze monkey linux s jadry rady 2.2.x asi nebude uplne
fungovat. Prece jen od jeho vytvoreni se dost veci v nastavovani toho ci
onoho zmenilo. Nicmene rekneme, ze spektrum sluzeb, ktere vyzadujete bezet
bude.

Potom je problem asi v tom, ze monkey uziva UMSDOS filesystem, ktery je
tedy potrebne pri prekladu jadra vybrat. Ta hlaska napovida, ze jste to
neudelal.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.