Inzerat BSA

Martin Caslavsky mcaslavsky na macroware.cz
Sobota Leden 29 22:25:50 CET 2000

>: Podle me mezi kradenim softwaru a penezenek neni rozdil!
>
>To si teda piste, ze je! Kdyz ukradnu nekomu penezenku, tak uz ji ten
>druhy potom nema!!

Pokud v podminkach pouzivani toho programu je psano, ze ho musite zaplatit,
a vy to nesplnite, podle platnych zakonu se vystavujete riziku trestniho
postihu. Dtto plati s tou penezenkou. Z cehos mi vychazi, ze za oboji
pujdete sedet => nevidim rozdil.

>(Proto, ac jinak pravicak, jsem zastancem pocitacoveho komunismu....)

IMHO (nejen) podle pravopisu bych to videl spis na anarchistu.

>P.S. Abych nebyl nepochopen. Nemyslim si, ze se meli programy krast,
>myslim si, ze by se vubec nemeli prodavat.

Nekupujte je, ale nebrante jinym je prodavat a kupovat, na tom neni nic
spatneho. To byste mel jako liberal spis podporovat.

                            Martin Caslavsky
= mcaslavsky na macroware.cz == tel. 0603 872477 =
= MACROWARE s.r.o.   http://www.macroware.cz  =
==========    Vas WEB na nasi hlavu     =======