Inzerat BSA (trochu OT)...uz asi moc

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Pondělí Leden 31 00:24:04 CET 2000

Predem se omlouvam za konfortacni ton. Koho to nezajima, tenhle
mail muze smazat.

On 30 Jan 00, at 23:03, Milan Sorm wrote:
> Dekuji, myvam tu cest se sendmail.cf az dost dlouho. Zlaty MS Exchange a
> jeho nastavovani. Zvladne 70% veci sendmailu a ne treba se s tim moc
> vybavovat.

Aha. Takze vase znalosti linuxu konci tim, ze na postu se pouziva
sendmail. A ze se edituje /etc/sendmail.cf. Prosim vas, z ktere
planety jste prave priletel?

> Pravda je takova: Linux pouzivam u tech zakazniku, kteri uz proste na vic
> nemaji (finance). I tak je to stoji dost kvuli konfiguraci. Napr. Windows
> stoji X, instalace Windows a konfigurace zhruba X/5. Linux stoji 0, jeho
> nakonfigurovani a rozchozeni pro me zakazniky vyjde tak na 4/5 X,

Ctyrikrat slozitejsi? Vyhodte cloveka, co to dela. To by lip zvladla
moje babicka.

> Takto hovori praxe. Ale mozna tomu Linuxu fakt nerozumim.

A jsme u toho...

> Asi ne, zrejme jsem na prednaskach z Marketingu spal :) Ale Linux je ve
> srovnani s nasazenim Win* fakt pidisystem.

Nasazenim kde?

> No prave. Ja byl u MS, pak jsem presel na Linux a uz jsem zase na MS :)

No jo. Zpatky na tvrde droze... :-) To jste dlouho abstinovat
nevydrzel... :-)

> Kdyz jsem chtel onehda neco na prednasce ukazat na Linuxu, neslo se v
> chooseru prihlasit na vzdaleny server. Naopak vizitka Linuxu :)

Kdyz jsem si chtel od kolegy namapovat disk pod jinym
uzivatelskym jmenem, reklo mi, ze "Credentials conflict"; pokud si
jeden share vezmu jako "tonda", tak druhy nesmim jako "franta".
Vizitka Nove Technologie...

> # > +Mne osobne se Linux hrouti pomerne casto, kdezto Windows funguji jako
> # > +stabilni system.
> #
> # Ktora verzia windowzov ?
>
> Mluvim o WindowsNT.

Chcete poslat programek (normalni exe), ktere vam je i s SP6
posle do modre obrazovky? Jeden takovy mam. Pouze vytvari
menu...

Stabilita sama.

Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz