Problem s DNS II.

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Neděle Leden 30 23:46:53 CET 2000

Dobre rano,

> Neni to ta derava verze? :-)

Je to named 8.2.1. O chybach neviem, ale predpokladam, ze by sa mal
minimalne rozbehnut a na cosi odpovedat.

> 1. Mate nekde revers preklad pro 10.0.1.1? O teto zone se v logu
> nic nepise.
To ma nenapadlo, ale pocitac je v /etc/hosts a je to lokalna masina
na ktorej to skusam. Ale mohol by mi za to aspon nadavat a nie sa
tvarit, ze je OK.

> 2. Mate spravnou adresu nameserveru v /etc/resolv.conf ci jak se to
> jmenuje?
Je tam:
  search grafon.sk
  nameserver 10.0.1.1

> 3. bind si v logu stezuje, ze nemuze provest sendto() na root server
> (G.ROOT-SERVERS.NET). Proc?
Problem je jednoduchy - som pripojeny komutovanou linkou a tato bola
zhodena.
Ale nepomaha ani pripojenie :-(  (teda server najde, ale bind sa neozyva)

Vlado