Inzerat BSA

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Pondělí Leden 31 00:02:10 CET 2000

Dobre (uz) rano,

> nemozem inac ako suhlasit !!!!

Nech sa aj predavaju, ved ludia musia byt z cohosi zivi (porovnajme
si to s autami. Naco ho kupovat, ked vybehnem na ulicu najake tam
najdem a odveziem sa...).

Som za slobodnu volbu autora, ci za svoj produkt chce peniaze, alebo
nie. A ci pripadne chce peniaze za to, ked mi poradi ked neviem ako
dalej. Ved tiez ho to stalo usilie, kym to vymyslel, naprogramoval,
odskusal a odladil. A cosi si za to zasluzi!

Ak vam niekto "ukradne" myslienku a vyuzije je vo svoj prospech
nevytoci vas to? A presne to iste je aj ohladom SW, tiez vam
fyzicky nic nechyba, ale aj dusevno cosi znamena - aj to je
vysledok tvorivej prace! Ved ten programator musel chodit
do skoly, cosi sa naucit, venovat tomu svoj volny cas,
prist na to ako to vlastne bude vyzerat...

Chodte do knihkupectva a zoberte si knizku, pricom
pri pokladni polozte 20 korun za papier a farbu.
Je to postavene na hlavu? Ano, presne toto
robi pocitacovy pirat - investuje do toho co si ukorysti
jedno prazdne CD medium...

Vlado

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: ++421/849/55 26 153, fax: ++421/849/56 21 454