[OFFTOPIC] Re: Inzerat BSA

Zbyněk Pospíchal zbynek.pospichal na alcatel.cz
Pondělí Leden 31 09:32:50 CET 2000

Martin Caslavsky píše:

> Nikdo. Tak pravi pravni rad a jste povinen se jim ridit. Jestli ne,zakon
> vyjmenovava sankce.

Tedy, nechci vam do toho kecat, pane kolego, nicmene jde o dva ruzne
paragrafy - poskozovani autorskych prav a kradez. To je stejne, jako
byste zlodejem nazval spiona ci vytrznika...

Nota bene dotaz - co kdyz nekdo pouziva software, ktery by si nikdy
nekoupil? Je to take kradez? Kdo je v tomto pripade poskozeny? Autor
software? Jak? Vzdyt ten dotycny, kdyby si ten program musel koupit, by
mu stejne nedal ani korunu... Naopak si myslim, ze v tomto pripade to
neni poskozeni prav autora, ale reklama. Vysvetlite mi to? ;-)

Regards
	Zbynek