Inzerat BSA (trochu OT)

mao na me38.nri.cz mao na me38.nri.cz
Pondělí Leden 31 10:01:55 CET 2000

Zdravim,

:) Prete se tu ktery software nema bugy nebo co ? Jestli toho nenechate
tak se vazne zasmeju :)))
Jinak se pro linux da vyvijet i ne-GPL software takze Vam nic nebrani
mit dobry napad a podoporovat i linux. Linuxova komunita chce programy zdarma
ale muzete s nim napriklad ridit svetelne tabule ( myslim ze to tu uz bylo ).
Tam nikoho nebude zajimat jestli to ridi PMD85 nebo x86 :) jestli na tom
bezi linux nebo windowsy. a navic to budete mit levnejsi radove o tisice
( 3600 ? ). Nebo co treba hry - Quake.

S Windows se muze stat cokoliv, stejne jako s linuxem. Myslim ze prikladu je
dost. Napr Intel se z niceho nic zacal preorientovavat z pameti na
procesory. To se muze stat i Microsoftu, proste se vrhne na jinou oblast
(a prvni kroky uz jsou tu). Rad bych mel pocit ze nejsem vazany na jedno zelezo
 operacni system nebo kdo vi co jeste a to mi Windowsy poskytnout
proste nemohou, bohuzel.  Nechci mit pocit ze jakmile nejaka firma krachne
prestanu mit jako programator praci.  Programovani je pro mne ztelesnovani
myslenek a ne zachazeni se systemem anebo presouvani jednech dat nejam jinam
(nejsem proste tzv. "systemovy programator" :) )

mao

On Sun, Jan 30, 2000 at 04:40:25PM +0100, Milan Sorm wrote:
> Mj. nema smysl vyvijet produkty pod Linux, protoze vetsina Linuxove komunity
> proste chce software zadarmo, tj. mne to neuzivi. Musim delat pro platici
viz vyse