Vlastnik souboru

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pondělí Leden 31 10:15:52 CET 2000

Mon, Jan 31, 2000 ve 09:03:58AM +0100 Petr Kristan napsal:
# Ahoj.
#
# Potreboval bych, aby v urcitem adresari a jeho podadresarich se
# nastavovala skupina (Group) vytvorenych failu na mnou definovanou.
# A ne podle toho, jakou ma zrovna nastavenou uzivatel.
#
# Reseni - v cronu kazdych 5 minut menit skupinu, se mi opravdu nelibi.
#
# Neco jsem cetl o tom, ze v BSD se group bere z parent dir. Coz by se
# mi libilo, ale kvuli tomu na BSD prechazet nebudu. Spis, jestli by
# nebylo mozne donutit Linux k necemu podobnemu.

v linuxu taky, jen nastavte tomu parent diru setgid bit pro adresar.

--milan