Inzerat BSA (trochu OT)...STOP THE FLAMES!!

Kodet Jaroslav kodet na nex.tel.cz
Pondělí Leden 31 10:26:49 CET 2000

Cose tyka "danovych uniku" tak to je nepochopeni pojmu.
Danovym unik je definovan jako umyslne neplneni danove povinnosti.
Kdyz nekdo pouzije nelegalni SW, nevznikne nikde zadny zisk,
tudiz IMHO ani danova povinnost. To ovsem nic nemeni na tom, ze
krast se nema, a ani na tom, ze vyuzivat lidskou zavist a nenavist
pro ucely BSA, a firem v ni sdruzenych JE tezce nemoralni.

--
Ing. Jaroslav Kodet
kodet na nex.tel.cz