Inzerat BSA

Jiri Mares Jiri.Mares na green.cz
Pondělí Leden 31 10:33:49 CET 2000

> Ale tim nevyvracite puvodni myslenku, ze nekoupenim software nevznika
> danovy unik, protoze dane musi zaplatit bud zakaznikova firma z penez,
> ktere neutrati nebo softwarova z penez, ktere by ziskala prodejem. V
> druhem pripade je tu ovsem vysoka pravdepodobnost, ze ta softwarova
> firma bude dane odvadet prinejmensim v USA pripadne nekde na
> Kajmanskych
> ostrovech (zalezi na sikovnosti :)), cili se da ad absurdum rict, ze
> nezakoupenim software se naopak zvysuji danove odvody do
> pokladny CR (na
> ukor jinych statu).

> [...]
ay me to fascinuje!!! to, ze nezakoupeni softwareho produktu ubira benize ve
statni pokladne je vec zrejma (at tomu rikame danovy unik ci jinak). to, ze
se kopiruji produkty i jinych firem nez nenavideneho micro$oftu je tez
zrejme. a co takovy alwil, software602 a jim podobni, kteri svymi ceskymi
produkty dobyli svet. ti snad odvadeji dane ze zisku (minimalne v cr) v
cechach. a jsme u toho.

me se taky vic libi soft za darmo, taky se mi libi uvazovat a nakupovat
software levneji. ale to jeste neznamena, ze tady povedem svatou valku. soft
se krast nema a basta.

a pokud nekdo pouziva soft od micro$oftu zadarmo a mysli si, ze mu to
natrel, tak je to peknej blb, protoze se stava potencionalnim zakaznikem.
pekne se to naucite na kradenym wordu, prijde doma kdy zestarnete, krast
software nebude tak notmalni jako dneska a pak si ho do vlastni firmy
koupite a penize pujdou do billovy kapsy.

Jiri Mares (Jiri.Mares na green.cz)
GREEN Center s.r.o. (www.green.cz)
Czech Republic